Liikumine ja tervis | Sinu treener

Viis harjutust, mida 40ndates naised peaksid iga nädal tegema

Liigume.ee 07.08.2018, 17:19

Kui naised vananevad, siis nende kehad muutuvad. Neil tuleb rohkem oma keha ja vormi eest hoolt kanda, et tervist hoida. Tervislik toitumine ja regulaarne trenn on suureks abiks, et muutuste ajal oma vaimu ja keha toetada.

Portaal Go Fit Stay Fit soovitab viit harjutust, mida naised iga nädal tegema peaksid, et olla heas vormis, terve ja tugev. Neist harjutustest on abi ka neil, kes soovivad ülekilodest vabaneda.

1. Burpee-harjutus, mis koosneb mitmest erinevast pingutusest

(PantherMedia/Scanpix)

2. Kükid

(PantherMedia/Scanpix)

3. Väljaasted

Esiti alusta ilma raskusteta, kuid hiljem võid koormust raskuste abil suurendada.

(PantherMedia/Scanpix)

4. Plank-asend

(PantherMedia/Scanpix)

5. Jalad üles

Selili lamades tuleks kaks sirget jalga tõsta üles ja hoida. Kui kaks korraga tundub liialt raske, siis võid alustada treenimist ja üht jalga üles viies ja hoides.

(PantherMedia/Scanpix)