Liikumine ja tervis | Sinu treener

Viis treeningviisi, mis teevad valutavale seljale karuteene

Liigume.ee 29.08.2018, 20:11

Seljavalu on üks levinumaid tervisehädasid tänapäeva maailmas, kus inimesed järjest rohkem istuvad. Kui oled sellega kimpus, siis hoidu allpoolkirjeldatud viiest treeningviisist.

Istessetõusud on kõhulihaste treenimiseks parimad, kuid valutava seljaga teevad rohkem kahju kui kasu, kirjutab Pure Wow. Et istessetõusud avalavad lülivaheketastele asjatult suurt survet, võib see selja valutama panna ka neil, kel varem seda häda polnud.

Kükid on head harjutused jalgade ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui sa teed neid valesti, on seljavalu tagatud. Kuniks treener pole sulle õiget kehaasendit ette näidanud, hoidu neist.

* Poks on lõbus ja maandab stressi, kuid sellega kaasnevad järsud ülakehapöörded teevad seljale liiga.

* Jooksmine pole seljavalude korral kuigi hea treeningviis. See põrutab selga ja põhjustab nii valu.

* Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket.