Liikumine ja tervis | Sinu treener

ÜLEKAAL PIINAB: 45 kilo kaotanud naine annab nõu

Liigume.ee 09.09.2018, 11:31

45 kilo kaotanud naine annab nõu, kuidas ka sina saaksid vabaneda ülekaalust.

Nõuanded pärinevad naiselt, kes seitse aastat tagasi otsustas, et pärast mitmeid katseid - ta muudab oma mõtteviisi ja annab aega, et jäädavalt ülekaalust jagu saada, kirjutab portaal Active.com.

12 nõuannet

1. Leia motivatsioon

Eesmärk, auhind - midagi motiveerivat!

2. Ole valmis liikuma beebisammudega

Ükski muutus ei tule üleöö

3. Pane eesmärgi täitumiseks kirja ka kuupäev

Nii ei saa sa taganeda. Maksa kasvõi spordisaali liikmemaks ette ära.

4. Tee trenni varahommikul

Oluline on, et trenn saaks tehtud. Kõige kindlam aeg selleks on varahommik, et teised toimetused su trenni ei häiriks.

5. Treening olgu osa su igapäevaelust

Leia võimalusi, kuidas ka teel tööle ja koju rohkem liikuda.

6. Mitu trenni nädalas

Kui tahad ülekilodest vabaneda, siis pead nädalas tegema vähemalt 4-5 trenni.

7. Tee trenni kodus

Tee ruumi, et vajadusel saaksid ka kodus treenida.

8. Muuda treeninguid

Kui oled üht trenni mõnda aega teinud, siis peaksid midagi muutma. Olgu selleks harjutused või täitesti teistsugune treening. Asi selles, et su keha lihtsalt kohaneb treeninguga, mistõttu ei mõju üks ja sama trenn enam teatud hetkest sugugi efektiivselt.

9. Keskendu jõutreeningule

Osad naised pelgavad, et lihas läheb liialt suureks. Kardetakse isegi seda, et number kaalul suureneb. Tegelikult aitab jõutreening sul jätkusuutlikuna püsida, et jõuaksid eesmärgini.

10. Harrasta kõrge intensiivsusega treeninguid

Kaks korda nädalas on piisav. Intensiivsed treeningud aitavad sul korraga rohkem kaloreid kulutada.

11. Venita ja puhka

12. Ära unusta kerelihaste olulisust!